Sunday, 3 February 2013

Nytt prosjekt :D


Eg fann enda ein farge i Falk som eg kler (med litt meir hjelp frå Solveig). Då var ikkje vegen kort for å ta med seg litt garn heim. Først hadde eg funne ei fin hullmøsterjakke i eit gammalt 70-talsblad. Men, nei.. Hullmønster er kanskje ikkje heilt meg. Så no diktar eg igjen, med litt hjelp frå nokre strikkebøker. Strukturstrikk frå ei bok, og inn og utfellingar i frå ei anna.. Meir detaljar kjem etterkvart :D

I found another colour of Falk that suits me (with a bit more help from Solveig). The yarn was brought home on my last working day at the LYS. I looked through some old 70's magazines and decided on a lace jacket. But then, no.. Lace might not be "me". So I'm back to making my own pattern again, with some help from two different knitting books. Structure from one book, increases and decreases from the other.. More details later on :D 

7 comments:

Snuppesnella said...

Spennande ! Skynd deg..
Flott farge !

VarmeMasker said...

Så utrolig spennende med egetkomponert mønster. Gleder meg til å se resultatet! Nydelig farge, synes du er veldig flink til å bruke farger jeg:-)

Ønsker deg en fin søndag!

Jordmor-Hanne said...

Flott farge! Imponert ovver at du stadig strikker store ting :)

SOLSAUM said...

Dette ser spennande de ut! Gledar meg til å sjå den ferdig!

Eg har som vanleg mange strikk på gang.... Sikksakk striper i jakke og lue.... Mariustunika i vinraud, oransje og syrleg grøn..... Blant anna.....;0)

Kos deg med strikket!

Solsaum

HOBBYMAUREN said...

Nydelig farge!!! Spennende å se den ferdig!!! Igjen må jeg si tusen takk for luer, votter, hals mm du har strikket, -helt fantastisk fint! Alt er tatt i bruk, og passer fint. -Skal sende deg et bilde når mobilen min er "frisk" igjen, den er til rep. Ha en fin dag:)

Maret said...

Spennande å sjå kva dette blir...

MarJE said...

Hei,
Ser og høyrest spennande ut. Veldig fin farge.