Saturday, 12 January 2013

Raggsokker på nyåret..


Eg kom plutseleg på at det var ein eg hadde lovd sokkar til jul. Og dei har han altså ikkje fått.. Men no, no er snart sokkane klare. Han bur tilfeldigvis i Bergen, så om han er riktig heldig, så kan det hende han får dei levert direkte på døra (så slepp han i alle fall vente på posten)..

Herlege fargar, ikkje sant? Eg klarte ikkje å gå frå dette nøstet då eg handla inn garn til julegåvesokkane før jul. Mesteparten av garnet mitt er fortsatt att heime, men dette hadde eg altså klart å få med meg :D

I suddenly realized that I had promised someone a pair of sock for Christmas. And he hasn't got them yet.. But now, there almost ready. He lives close by, in Bergen, so if he's really lucky, I might just stop by him some day and deliver them myself (so he won't have to wait for the mail service as well)..

Nice colours, isn't it? I couldn't resist this skein when I was shopping for the Christmasgift socks in December. Most of my yarn is still at home, but this one I grabbed and shoved in the suitcase :D 

9 comments:

Kari Anna Sandvik said...

Fiiine!
Kjente jeg fikk et snev av nostalgisk følelse - back to The 70's :)
Takk for oppskriften til brødkurv også!

bare hege said...

Det var virkelig ett kult Beafarget nøste! Skjønner godt at du ikke klarte å gå fra det! :)

Lisbeths verden said...

Å for noen flotte sokker i lekre farger
Hilsen Beth

Sonja frå Sunnfjord said...

Frisk og fin fargekombinasjon:)

-ina said...

Enig, superfine farger!
Gjør seg med noen fargeklatter på føttene, og så er det så mye artigere å strikke sokker i gla-farger.

reSIRIkulert said...

Heldig er den som får strikka sokkar på døra!
Det er litt kjekkare å strikka sokkar når garnet er så fargerikt, og det er jo òg kjekt å varma føtene med gladsokkar ;)
Siri

Hege said...

Herlige farger!
Tipper mottakeren blir veldig glad :)

skb said...

Så spreke fargar! Kva garn er det du brukar?

Bea said...

Eg brukar Raggen frå Viking of Norway.

Tjukt garn, der ein skal bruke pinne 4,5 til 5mm. Men eg brukar 4mm. Likar at sokkar ikkje vert "slaskete" etter kort tids bruk ;)

Eit nøste er nok til eit par sokkar (uansett kva størrelse du strikkar). Det står oppskrift på sokker inni banderolen, men eg strikkar lenger bråt. Tjukkesokkar skal varme laaangt opp på leggen, synes no eg :)