Wednesday, 1 December 2010

Fanagenser..


Etter å ha strikka bolen til ein Setedalsgenser i størrelse 1 år, fann eg ut at den var alt for vid. Sjølve oppskrifta og monteringa av genseren er like håplaus, og eg har difor valgt å gå vekk i frå denne og prøve på ein Fanagenser i staden..

Denne genseren ser óg ut til å bli ein smule vid. Eg endte opp med å bruke maskeantallet til 9 mnd, og lengda til 12 mnd. Så får vi sjå kor det går ;)

After knitting the entire body for a Setesdalgenser size 12 months old, I decided it was to wide. The pattern itself and the description of putting the sweater together is totally weird as well, so I choose to start over with a different sweater from the same leflet..

This sweater looks a bit wide as well. I've knitted the 9 months size, but making it long enough for a 12 months old baby. Lets see how this works out now then.. ;)

8 comments:

Hege said...

For noen herlige farger du har valgt, rene jentefargene :-)
Er ikke alle kofter litt vide, da? Fana koften er jo bare nydelig, har selv et par stykker av den, kanskje naturlig når man bor på plassen den opprinnelig kommer fra :-)
Ha en flott førjuls tid!

Bea said...

Strikker på bestilling, og dama vil ha genser til ei jente som blir eitt år i mai(!). Å gje vekk ein (veldig) vid genser i størrelse eitt år, som skal brukast fram til mai, det blir litt snålt? :)

Farger og oppskrift har nok ikkje eg bestemt. Hadde nok ikkje blitt rosa då, nei.. Hehe ;)

Synes Fanakofta er kjempelekker, og kunne godt tenkt meg ei sjølv!! :D

dorinalouise said...

hello bea! your pictures and your sweaters are always so beautiful . . and peaceful looking. looks like a warm winter sun is shining through the window.

Linda said...

Gensaren vart opprekt endå ein gong til skjønar eg. Ikkje berre, berre når det ikkje vert slik ein har tenkt. Mykje styr med denne gensaren.....

Anonymous said...

for vid genserbol kan bli veldig fiin pute!.....
ingridm

Veronica said...

Flotte farger du har valgt på denne!:)

Anne Marie said...

Vi har fått Fana genseren i gave (+ lue). Den er litt vid, men jeg liker det faktisk. Veldig praktisk på vinteren med ullbody eller lignende under. Luen er også veldig fin.


Gleder meg til å se din :-)

bare hege said...

Å, det er så kjedelig når str og mønster tukler seg til...
Men den du strikker nå ser ut til å bli veldig fin da, håper den blir passe til slutt!
Forresten; ordbekreftelsen jeg må skrive inn her nå er "tanatti". Og jeg ER supertrøtt... Er det ett hint tror du? Hihi!