Sunday, 11 October 2009

Vaskeklut..


Vaskeklutar er ein ting eg aldri har laga før.. Eg er vanlegvis ikkje så veldig tilhenger av å strikke slike "kjedelege" ting, men det var før eg vart presentert for vaskeklutane til kjæresten. Dei har dei mest fantastiske restefargar, og er strikka av mora hans. No er kanskje ikkje bomullsgarnet eg brukte like sprelske i fargane, men den vart no kul nok likevel. Og eg har i tillegg hekla kant og hempe, for det synes eg liksom den måtte ha.. ;)

Oppskrift: Legg opp 44 masker, strikk til kluten er lang nok. Brett dobbel, og sy sammen øverst og langs sida. Hekle på kant og hempe etter ynskje :)
Pinner: 4,5 mm
Garn: Bomull sport frå Gjestal
Mengde: mindre enn eit nøste av hovudfargen, og rester til striper

Washclothes are something I've never knitted before.. I'm usually not that into knitting such "boring" things, but that was until I got to know my boyfriends washcloths. They have the most wonderful colours combos, and are knitted by his mom. The colours on mine is not half as fun, but I found it cool enough anyway. And I added an edging and a loop as well.. ;)

Pattern: CO 44 stitches, and knit until the cloth is long enough. Fold double and sew the top and sides together. Crochet an edging and a loop if you want to :)
Yarn: Bomull sport by Gjestal (100% cotton)
How much: less then one skein of the main colour, and leftovers for the stripes
Needles: 4,5 mm

14 comments:

lise said...

Kul! Holder de seg i vask også?

Bea said...

Jada, dei blir berre betre og betre :) No har eg dikta antall masker og slikt, så eg er usikker på kor bra akkurat min blir (det finner eg jo ut etter første vasken), men den tåler 60 grader og holder på fargane :)

Frk.Badegakk said...

Nei så kul!!!!!=D
Personlig synes jeg fargene var utrolig kule da!

Fidus said...

Og jeg har en kasse med bomullsport- nå vet jeg hva det skal brukes til! Vaskekluter og bordskåner ( bordskåner - det er vel litt sånn etablert, sant vel?) Takk for oppskrift, det er skrevet ut og snart i bruk!

reSIRIkulert said...

Dette var smart :) Klutane ser verkeleg gode ut, og det er eit godt bomullsgarn du har brukt. Takk for at du er så raus at du delar oppskrifta med oss :)
Ha ein triveleg sundag!
Siri

Gamleheksa said...

Enhver "svigermor" kan ha litt å lære bort, hehe!

Annepålandet said...

Fine!
Det er vel bare en strikker som legger merke til VASKEKLUTENE til kjæresten ... :) Du må være svigermors drøm!!

Synnøve Olava said...

Hei!
Den var en flott vaskeklut..., så smart å sy den sammen... :O)

Flotte farger!

ha en fin søndagskveld!

Tinemor said...

Den likte jeg! Kul ide, og veldig praktisk! :)

Marit said...

Så fin den var.
Smart å sy den sammen. Fortsatt god søndag.

FlittigeLise said...

Hm.. har mykje Bomull Sport. Der ga du meg ein ide. Blir travelt når eg er på "besøk" her hos deg !

Turid said...

Virkelig fin og et flott julegavetips sammen med såper etc. Ønsker deg en riktig god og kreativ uke.

Wenche said...

Så flott den vart! Headeren din var kjempefin. Du har god fantasi, viktig å vere playful:-)

bare hege said...

Mine favorittkluter!
Men har aldri sett den typen strikka før, det var jo smart, ikke lett å få tak i den typen lenger har jeg erfart i alle fall.
Kanskje det er på tide at jeg gidder å strikke kluter også nå?! Den var herlig å se på!