Saturday, 1 December 2007

Pulsvanter m/broderier












Garn: Artic kamgarn frå Europris(Gjestal) og broderiullgarn eller andre restar i ull
Strikkefastheit: er oppgitt på garnet som 16m = 10 cm, på pinne 5-6.
Pinner: 3,5 m, detter gjer vantane litt faste i fisken(ein fordel når ein skal brodere på dei).
Størrelse: dame

Oppskrifta er som følger(venstre vante):
1. Legg opp 32 masker. Strikk 1 rett, 1 vrang i 15 omg.
2. Strikk deretter glattstrikk i 15 omg.
3. Strikk inn ein tråd i ein anna farge på dei første 8 maskene(heile første pinnen). Strikk desse 8 maskene ein gong til med bunnfargen og fortsett rundt heile omg.
4. Strikk 11 omg. til med glattstrikk(eller meir/mindre, mål på handa di). Fell av alle 32 maskene.
5. Plukk ut tommeltråden, samtidig som du setter desse maskene på to pinner. Pinnen framme skal ha 8 masker, pinnen bak skal ha 7. Fordel desse maskene på 4 pinner. Strikk 10 omg. glattstrikk. Fell av.
6. Fest alle trådar.

For høgre vante: Strikk som til venstre, men på pkt. III strikker du dei tre første pinnane vanleg. På pinne 4 strikkar du inn ein tråd med ein anna farge, for deretter å strikke den ein gong til med bunnfargen.

Almuebroderi:
Bruk den tråden du har tilgjengeleg. På det svarte paret brukte eg restar av Safir, Rubin, Smart o.l. På det kvite brukte eg broderiullgarn frå 60-70 tallet.

Idéen til broderia fann eg i "Alt om handarbeide", september 1978. Eg har brukt litt ulike sting. Enkle kjedesting(mille fleurs), plattsøm, stilkesting, franske knutar, osv. Det er i grunn berre fantasien som setter grenser.
Det aller første eg starta med var å hekle rundingar som eg sydde fast til vantane med enkle kjedesting(bruk heklenål og broderinål som passar til garnet). Deretter fylte eg på med blomster i plattsøm, franske knuter, osb. Heilt til slutt laga eg stilkar og blad til blomane, der det var plass til det. Bilde til venstre er henta frå "Alt om handarbeide"(klikk på bildet så blir det større), her viser dei framgangen ganske greitt..

Er du usikker på broderinga, så begynn med enkle sting. Ingen grunn til å bli verdensmester på dei første vantane. Dei svarte vantane tok rundt 5 timar å brodere. Dei kvite ikkje fullt så lang tid.. Då veit de kor lista ligg :) Om de vil sjå nærmare på dei stinga eg har brukt, sjekk nærbilda på Flickr sida mi. Lykke til!!

This is the Norwegian version of the pattern. I have published the English version here :)

22 comments:

Pinneguri said...

Ah, det er det mange som har venta på :D
Takk for at du deler, Bea.

Hobbygåsa said...

Å du er vel bare supersnill, tusen takk Bea! Ha en koselig adventssøndag - klem.

Hilde C. said...

De broderte pulsvantene dine er så flotte - jeg får kjempelyst til å prøve å brodere hver gang jeg ser dem. Så kjekt at du deler oppskriften med oss :-)

Eva said...

You made my day! Tusen tusen takk for at du deler oppskriften :D

Lena said...

Oj, tusen takk for oppskrift, har lurt litt på den skjønner du:-) Pulsvantene er jo bare nydelige! Ha en fin adventsønsdag:-)

Monkee Maker said...

Brilliant mitts! So ornate. I look forward to the pattern, although I fear I won't have the patience for them ....

Petunia said...

Så flotte de var. Likte spesielt de lyse.
Takk for at du deler oppskriften din:)

Deb said...

Nydelig! I can't wait for the English pattern. My Norwegian isn't good enough yet for patterns på norsk.

Ha ei riktig god uke, Bea!

Anonymous said...

Korleis går det med den rosa gensaren..... blir det julegave....
Masar ikkje, er berre litt spent..

Anonymous said...

Det er "mamma" som maser...

Kroken Design said...

Du er et unikum!!! Tusen takk for at du deler, disse har jeg virkelig lyst til å prøve meg på :-)
Og vottene ble nydelig! Ikke si at du er igang med et nytt teppe? Du er rå!! *ler*

marit said...

Kjempefine! Så du har tålmodighet til å brodere også du da...

Bea said...

Tusen takk for alle dei hyggelege kommentarane! :D

Supernøtt said...

Disse er bare helt fantastiske, du er så kreativ!

HildeS. said...

Så nydelege pulsvanter, med fantastisk broderi. Dei var heilt unike:o)

Frk.Badegakk said...

Flotte saker! De her må jeg prøve meg på når jeg finner dertil egnet garn o.l!

Pinneguri said...

Så stilig at pulsvarmerne dine ble plukket ut til å bli februarvantene for alongen på Hobbyboden. Vel fortjent!

mholstad said...

Hei Bea, så utrolig mye fint du lager! Broderiet på pulsvarmerne er helt nydelig! Jeg må lære meg... Har linket til deg på bloggen min, håper det er ok. Godt nytt strikke år! Hilsen Marita

Miann said...

Takk for at du er så snill å dele mønster med oss! De pulsvantene var vakre og inspirerte nmeg skikkelig! Klem

linda said...

Utruleg flotte pulsvarmarar du har laga.

Hannah said...

Såååå fina!!!! Tack för att du delar med dig av mönstret!

Ha en skön höst!

Hekle Linda said...

De var kjempe sine:)