Friday, 17 August 2007

Monsterhue.. ;D

Av 13 bilder var det dette som kom ut best.. *ler* Hua er hekla av rester i Trysilgarn, med 3,5 mm heklekrok. Monsteret blei til etter at eg hadde snoka rundt litt på bloggen til Merete(monstermønster) ;)

Oppskrifta på hua:
Legg opp 6 lm, samle til ring
1. omg. Hekle 2 lm, 13 stm(14 stm tilsammen), fest med kjm i den øverste av dei første lm.
2. omg. Hekle 2 lm, 2 stm i neste m heile omg. rundt(28 stm tilsammen) Fest som 1. omg
3. omg. Hekle 2 lm, *2 stm i neste m, 1 stm i neste m* omg. rundt. Fest som 1.omg
4. omg. Hekle 2 lm, *2 stm i neste maske, 2 stm* omg. rundt. Fest som 1. omg
5. omg. Hekle 2 lm, *2 stm i neste maske, 3 stm* omg. rundt. Fest som 1. omg
6. omg. Hekle 2 lm, * 2 stm i neste maske, 6 stm* omg. rundt. Fest som 1. omg
7.-? omg. Hekle 2 lm, 1 stm i kvar m omg. rundt. Forsett til hua er lang nok!
(Eg har 12 omg oransj, 9 omg med svart og så ein fastmaskekant med oransj tilslutt..)


Når hua ikkje er på, så ser den slik ut.. Må nok øve meg litt meir på å lage monster... *rødme*

Lurking around on other peoples blogs makes me more creative.. Meretes blog (monstermønster), gave me an idea when it came to decorate my new crochet hat ;) Taking a picture of it was hard, though.. *lol*

There's nothing special about the pattern, I used my usual one.. If you'd like me to write it in english, please make a comment, and I will :) I used worsted weight yarn, and a 3,5 mm hook.

Edited 02.12.2007: English pattern can be found here!

18 comments:

Hobbygåsa said...

Syntes monsteret ditt ble riktig så skremmende jeg. Knallfin farge, orange! Ha en fin kveld!

Hilde C. said...

Det monsteret der er definitivt skummelt nok :-)

Dolci said...

For en kul lue!! Den hadde gått rett hjem her :-) Monsteret var kjempe skummelt ;-) og veldig orginalt!
Ha en flott og produktiv helg!

lise said...

Flott lue, og veldig vellykket monster!

Annie said...

I love the character on your hat! Adds great personality and is very unique.

I will definitly show the process of finishing for Blouson. :-)

Petunia said...

Kul lue! Tror ikke jeg skal vise den til minste mann... Da vil han ha den snarest og jeg har litt andre planer fremover.
Alltid koselig å stikke innom bloggen din!
Ha en kjempefin helg!

Bjørg said...

Så kjekt at du har lagt ut oppskrift på oldemorsrutene! Den har eg hatt lyst på lenge.
Akkurat nå gleder eg meg over ein siste feriedag, ein god kopp kaffe og alle dei spennandne oppdateringane i bloggane eg pleier å lese. Flott med liste over ting å glede seg over. Det er ikkje alltid like lett å hugse på dei små, men gode tinga i kvardagen. Eg gløymer dei når eg har det travelt.
Og: morsom hue!

Monkee Maker said...

Hi Bea,

Thanks for your comments on my blog, I'm glad you find my monkeys funny.

Your hat is fantastic - everyone seems to be going monster-mad at the moment!

Roxanne said...

I would love the directions in English. I've been looking for just the perfect hat to make for a 4 year old boy's birthday, and I think this is it!! Thanks!

Roxanne said...

Sorry, I just found the link for the translation. Now I need to go pick out my yarn!

Anonymous said...

Hei!
Er denne lua "baggy" eller sitter den tett på hodet hele veien? Var litt vanskelig å se på bildet. Leter etter oppskrift på "tettsittende" hekla lue og det jeg kunne se av din var kjempebra! :)

Bea said...

Hei :) Hua er tettsittande heile vegen. Ikkje noko baggy i det heile tatt ;)

Marita said...

Hei! Så fin lue!
Jeg fant bloggen din etter å ha googlet etter oppskrift til heklet lue og brukte din oppskrift som inspirasjon. Takk! :)

Chanett Orre said...

Hei!
driver å hekler lue etter dette mønsteret nå, men hvordan får du til Monsteret?

Bea said...

Hei, Chanett! Monsteret syr du på med attersting i etterkant. Eg syr berre på frihand, og satsar på at det blir nokon lunde bra til slutt ;)

Ha ei fin jul! :D

Renate Karidotter Podhorny said...

Hællæ!

Du, nå har jeg forsøkt meg på denne monsterlua flere ganger, og har tenkt å blogge litt om resultatet på bloggisen min. Du har virkelig fått mekka en dødskul lue - tenkte å legge ved en link inn hit så folk kan se hvordan resulatet skulle vært. (Min sekke sånn ut, for å si det mildt.)

Ha en fin kveld!

Bea said...

Det er berre å linke, Renate. Og lykke til med heklinga ;)

EventyrEirin said...

Haha, så kul den var! :D